Kleine kindjes worden groot

Ik heb er al eens eerder over geschreven, mijn kleine mannetje die bijna vier wordt en straks naar school zal gaan. In eerste instantie had ik er niet zoveel moeite mee en vond ik het vooral erg leuk voor hem. Maar onlangs sloeg dat gevoel ineens om. Ik zat op de bank en wou eens lekker met hem knuffelen en voor het eerst zei hij: nee mama, daar heb ik geen zin in, ik ben aan het spelen. Nadat ik van de eerste schok was bekomen, kwam ineens het besef dat mijn kleine mannetje echt groot wordt. En dat hij straks niet meer (bijna) elke dag bij mij is, en dat hij dit soort dingen in de toekomst steeds vaker zal gaan zeggen. Arme mama ;)

De afgelopen jaren zijn echt voorbij gevlogen. Voor mijn gevoel is het nog maar zo kort geleden dat hij nog een lief klein baby'tje was. Op deze foto is hij nog maar een paar dagen oud.



Zijn eerste verjaardag lijkt ook nog maar zo kort geleden...


Net als zijn eerste stapjes...


Zijn eerste vakantie...


En zijn tweede verjaardag...


Een echte stoere boy...


Zijn derde verjaardag zit ook nog vers in mijn geheugen, destijds was hij helemaal fan van Cars, dus een Cars-taart mocht niet ontbreken...





En nu is mijn kleine mannetje dus alweer bijna vier! Op zondag 6 juli om precies te zijn. 



Met gemengde gevoelens ga ik deze dag tegemoet. Dévi verheugd zich er ontzettend op en kan niet wachten om naar school te gaan. Komende vrijdag heeft hij een wenmiddag en gaat hij kennismaken met een aantal kindjes en zijn toekomstige juffen. Hij heeft er superveel zin in, maar mama moet nog wel even aan het idee wennen hoor....


Volg mij ook via Bloglovin'Instagram, FacebookTwitter en Pinterest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...