Personal Tag: van tien naar één

Het is alweer even geleden dat ik mijn eerste tag in heb gevuld. Deze wordt behoorlijk goed gelezen, dus vandaar hierbij weer een nieuwe tag! Met dank aan Mar-JoYa, die mij heeft gevraagd om deze zeer persoonlijke tag in te vullen. Veel leesplezier!




✩ 10 Dingen over mijzelf
  1. Ik ben opgegroeid in Veendam en heb een aantal jaren in Groningen en zelfs 6 jaar in Rotterdam gewoond. Sinds 2012 woon ik weer in Veendam, maar stiekem zou ik supergraag weer in Rotterdam willen wonen.
  2. Ik kan niet kiezen en wil het liefst alles in het leven meemaken :) als het kon zou ik mijzelf in 10 Ida's opsplitsen :)
  3. Ik heb al 100 pogingen gedaan om om gezonder, slanker en fitter te worden. Momenteel ben ik bezig met poging 101, zo ben ik onlangs weer begonnen met hardlopen en probeer ik sinds kort weer zoveel mogelijk puur & gezond te eten :)
  4. Ik ben verslaafd aan mijn telefoon en laptop, het liefst maak ik de hele dag foto's voor Instagram en schrijf ik de hele dag blogs over alles wat er allemaal in mijn leven voorbij komt
  5. Mijn droom is het opzetten en runnen van een eigen bedrijf en anderen te helpen met de groei en naamsbekendheid van hun bedrijf, o.a. via deze blog. Ik hoop ooit zover te komen dat ik volledig voor mijzelf en vanuit huis kan werken. Dat lijkt me echt heerlijk!
  6. Ik kan niet goed tegen tarwe, maar kan de verleiding vaak niet weerstaan. Ik ben namelijk dol op pizza, pasta, broodjes van Subway, chocoladekoekjes, cakes en taartjes enz. 
  7. Ik ben een hele slechte huisvrouw, ik heb er een hekel aan en doe veel liever leuke dingen. Gelukkig heb ik een geweldige vriend die veel van dit soort taken op zich neemt en ervoor zorgt dat ons huisje toch bewoonbaar blijft ;-D
  8. Mijn vriend is Antilliaans en komt van Curaçao. Hierdoor heb ik het geluk dat wij eens in de 2 à 3 jaar op familiebezoek gaan. Inmiddels ben ik er al 5x geweest. Van ons laatste bezoek heb ik twee leuke verslagjes geschreven, van de eerste en de tweede week.
  9. Ik ben al bijna 15 jaar samen met mijn vriend, op 6 februari 2015 om precies te zijn :)
  10. Ik presteer goed onder druk en ben daarom een enorme uitsteller. Dit was al zo op school en nu nog doe ik vaak van alles op het laatste moment. Ach ja, aard van het beestje ;)

✩ 9 Dingen die ik leuk vind
  1. Mijn vriend en Dévi
  2. Bloggen!
  3. Vakanties
  4. Zomer oftewel zon, zee & strand
  5. Cabaretiers (o.a. Jandino, Guido Weijers, Jochem Meijer)
  6. Winkelen, zowel voor mij als voor Dévi
  7. Lekker (uit) eten
  8. Naar de bioscoop
  9. Bijkletsen met vriendinnen

✩ 8 Dingen die ik niet leuk vind
  1. Huishoudelijke klusjes
  2. Autorijden, ook al doe ik dit dagelijks
  3. Mijn constante tekort aan uren in een dag, ik wil vaak teveel dingen doen op een dag ;)
  4. Dat ik veel slaap nodig heb en altijd tegen 22:00 op bed moet om de volgende dag aan te kunnen
  5. Dat ik niet dagelijks tijd heb om te bloggen en dus niet iedere dag een blog kan plaatsen
  6. De weekboodschappen doen, dit kost mij altijd teveel tijd. 
  7. De melding dat de batterij van mijn laptop of telefoon leeg is, terwijl ik net druk bezig met bloggen, appen, Social Media o.i.d.
  8. Koken op een drukke dag of als ik laat thuis kom uit mijn werk, ik wil er graag de tijd voor hebben :)

✩ 7 Plekken waar ik graag ben
  1. Op het strand van Curaçao
  2. Thuis aan de eettafel achter mijn laptop
  3. Op een ligstoel in mijn tuin
  4. Op het strand
  5. Op bed
  6. In een restaurant
  7. In een leuke kledingwinkel

✩ 6 Manieren om mijn hart te winnen
  1. Mij mee uit nemen
  2. Iets liefs over mij zeggen
  3. Iets liefs over Dévi tegen mij zeggen
  4. Respectvol en open minded omgaan met verschillende mensen en culturen
  5. Mij aan het lachen maken
  6. Eerlijk en oprecht zijn, niet alleen naar mij, maar ook naar anderen

✩ 5 Plaatsen en/of landen waar ik nog (terug) heen wil
  1. Curaçao 
  2. New York
  3. Miami
  4. Barcelona
  5. Jamaica

✩ 4 Dingen of personen waar ik niet zonder kan
  1. Mijn gezin
  2. Mijn familie en vrienden
  3. Mijn lenzen
  4. Mijn auto

✩ 3 Lievelingsliedjes (in willekeurige volgorde)
  1. John Legend - All of me
  2. Beyoncé - Let's start over
  3. Alicia Keys - New York

✩ 2 Wensen
  1. Gezondheid, geluk, voorspoed, geen oorlog, geen armoede en/of honger voor iedereen op deze wereld....
  2. Volledig als zelfstandig ondernemer aan de slag kunnen voor mijn blog en bedrijf.

✩ 1 Laatste woord
  1. Dromen, durven, doen! En dan vooral het laatste woordje: doen!

Ik hoop dat je het leuk vond om deze tag te lezen en zo meer over mij te weten te komen. Mocht je de tag over willen nemen dan mag dit uiteraard :) laat je het mij weten als je de tag hebt ingevuld? 


Volg mij ook via Bloglovin'Instagram, FacebookTwitter en Pinterest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...