Slaapklets! De leukste manier om de dag door te nemen voor het slapengaan *

Bij thuiskomst van onze vakantie naar Curaçao vond ik een erg leuk pakketje tussen mijn post, namelijk het boekje Slaapklets! van Gezinnig. Ik had afgesproken om hier een review over te schrijven en bij het doorbladeren van het boekje werd ik al helemaal enthousiast. Ik wist zeker dat Dévi dit echt geweldig zou gaan vinden! 



Slaapklets! bevat allerlei leuke vragen en opdrachtjes waarmee je op een leuke manier voor het slapengaan de dag door kunt nemen met jouw kind(eren). Voor iedere nieuwe dag is er weer een nieuwe pagina met vragen en opdrachten. Een gedeelte van de vragen zijn vaste vragen die iedere dag terugkomen en een gedeelte bestaat uit steeds weer nieuwe vragen of spelletjes. 

        

Aangezien ik zo enthousiast was over de inhoud van Slaapklets!, heb ik ook direct diezelfde avond al een pagina uit het boekje met Dévi doorgenomen. En zoals ik al had verwacht, hij vond het superleuk en was direct net zo enthousiast als mij :) Sinds die avond heb ik dan ook geen verhaaltje meer voorgelezen! Elke avond vraag ik aan Dévi of hij een verhaaltje wil of een bladzijde uit het boekje en tot nu toe kiest hij elke avond voor een bladzijde uit het boekje. We nemen eerst de dag door aan de hand van de vragen en daarna doen we een leuke opdracht of een spelletje. Wat een plezier hebben we van Slaapklets!

Het leukste vind Dévi de vaste vragen aan de rechterkant, met name het geven van complimentjes aan zichzelf. Zo luistert Dévi elke dag heeeel goed, eet hij elke avond zijn bordje helemaal leeg en helpt hij mama heel goed met vanalles ;) Zoals je wel zult begrijpen zijn de antwoorden van Dévi niet helemaal op de waarheid berust, maar wat heeft hij een lol bij het bedenken ervan. 

Slaapklets! is overigens niet alleen bedoeld voor kleine kinderen. Het is namelijk geschikt voor klein en groot, van 4 - 99 jaar. Oudere kinderen kunnen het boekje ook prima zelf invullen en als een soort dagboekje gebruiken.



Slaapklets! kost slechts € 14,95 en is hier verkrijgbaar. 

* Deze review bevat één of meerdere door mij ontvangen producten.



Volg mij ook via Bloglovin'Instagram, FacebookTwitter en Pinterest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...