Mama Zomer Tag

Het is weer tijd voor een leuke TAG! Joyce van Mamapraat heeft mij getagd voor deze heerlijke zomerse Mama Zomer Tag. Veel leesplezier!


1. Ga je op vakantie, zo ja waarheen?

Ik ben al op vakantie geweest. Afgelopen mei zijn wij twee weken naar Curaçao geweest. Helemaal geweldig was dat! Uiteraard heb ik over deze vakantie geblogd, ik heb twee verslagjes geschreven, van de eerste en de tweede week.



2. Wat is de absolute zomer musthave voor je kindje deze zomer?

Dévi heeft voor zijn verjaardag van ons een waterbak gekregen, de Aquabox met sluis. Deze vind hij echt superleuk! Iedere keer als het mooi weer is speelt hij hiermee, alleen of samen met zijn vriendjes. Echt een succes dus! 



3. Het favoriete ijsje van je kind?

Dévi lust echt alle ijsjes, van raketjes tot magnums en softijs. Hij is een echte zoetekauw :-D


4. Heb je een zwembad in de tuin?

Haha dat zou ik wel willen :-D maar helaas.... Uiteraard zet ik wel regelmatig voor Dévi en zijn vriendjes een zwembadje klaar om lekker in te spelen op warme dagen.


5. Wel uv kleding of alleen zonnebrand?

Alleen zonnebrand :)


6. Jullie ultieme zomeruitje?

Een dagje naar het strand!


7. Favoriete zomeroutfit van je kindje?

Als het warm is laat ik Dévi het liefst een korte broek met een mouwloos hemdje en sandalen of slippers dragen.


8. Leukste vakantie als gezin tot dusver?

Tot nu toe zijn wij twee keer als gezin op vakantie geweest naar Curaçao en één keer een week naar een huisje van Landal. Tja, dan is de keuze snel gemaakt, Curaçao natuurlijk :-D 



9. Favoriete zonnebrand voor je kindje?

Dat is toch echt wel de spray van Nivea Sun Kids, makkelijk aan te brengen en uit te smeren en waterproof.




Wil jij de Mama Zomer Tag overnemen? Dat mag! Laat je het mij weten als je de tag hebt ingevuld? Dan breng ik een bezoekje aan jouw blog :)


Volg Kleine Wondertjes ook via Bloglovin'FacebookTwitter en Pinterest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...