3 Things Tag

Op de blog van iiiThinkPink kwam ik deze leuke '3 Things Tag' tegen. Ik vind tags altijd erg leuk om in te vullen en ze worden ook goed gelezen, dus vandaar dat ik deze heb overgenomen :) Enjoy!



3 dingen in mijn tas 

Zonnebril
Lipgloss
Rolletje Mentos


3 dingen gevonden op mijn bureau

Agenda
Handcrème
Telefoon

3 favoriete meubels in mijn huis

Bed
Bank
Eettafel

3 favoriete fruitstukken

Meloen
Aardbeien
Mango

3 dingen die ik ooit wil doen

Op vakantie naar Amerika
Met Dévi naar Disneyland Parijs (en dan ook Parijs zelf bezoeken)
Diverse stedentrips maken, zoals naar Barcelona, Rome, Londen etc. 

3 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg

Alicia Keys - New York
John Legend - All of me
Ed Sheeran - I see fire

3 blogsites die ik haast elke dag bezoek


3 soorten favoriete make-up
Max Factor Facefinity 3 Natural Compact Poeder
Essence xxxl shine lipgloss
FM Wenkbrauwpotlood

3 leukste kledingstukken uit mijn kast

LTB skinny jeans
Mintgroen colbertjasje
Gebloemd hemdje van Only

3 favoriete parfums op dit moment

Calvin Klein Euphoria
Bruno Banani Dangerous Woman
Bruno Banani Pure Woman

3 favoriete websites/webshops 

H&M 
Hema
Kinderkleding-tekoop (merkkleding tot -80%!)

Wil jij de '3 Things Tag' overnemen? Dat mag! Laat je het mij weten als je de tag hebt ingevuld? Dan breng ik een bezoekje aan jouw blog :)


Volg Kleine Wondertjes ook via Bloglovin',Instagram, Facebook, Twitter en Pinterest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...