Mijn week op Instagram #6


Ja, je ziet het goed, toch weer een Instagram Diary :) Ik heb besloten dat ik deze toch blijf plaatsen, in ieder geval zolang ik genoeg leuke foto's heb om met jullie te delen.



Maandag was het de eerste schooldag voor Dévi. Hij kijkt er al maanden naar uit en nu was het eindelijk zover. Hij vond het dan ook geweldig en was het er niet mee eens dat hij woensdagmiddag niet naar school kon hahaha! Ikzelf weet nog niet helemaal wat ik ervan vind ;) aan de ene kant zijn de vrije uurtjes wel lekker, maar aan de andere kant mis ik Dévi enorm en is het erg stil in huis. Ik ben in ieder geval altijd blij als het weer tijd is om hem op te halen. 


Blijkbaar slapen niet alleen baby's in vreemde houdingen hahaha kleuters kunnen er ook wat van :-D


Deze week heb ik de opzet van Kleine Wondertjes zo aangepast dat ik er vanaf nu ook leuke persoonlijke blogs op kan plaatsen. Woensdag plaatste ik deze nieuwe blog: The 3 Things Tag.


Ik lust eigenlijk geen koffie, maar de oploskoffie van Nescafe vind ik superlekker! Vooral de smaken Caramel en Vanille zijn echt heerlijk :)


Net nu ik allemaal leuke plannen heb met mijn blog heeft mijn laptop het opgegeven. Vanaf deze week is dit mijn nieuwe werkplek, onze vaste computer. Uiteraard ben ik erg blij dat ik nog ergens terecht kan, maar ik mis mijn laptop wel echt supererg!


Dévi is in principe geen goede eter, behalve als je hem patat of pannenkoeken voorzet ;) Echter nu hij naar school gaat heeft hij ineens een mega-eetlust. Tussen de middag werkt hij zo 2-3 boterhammen weg haha en ook 's avonds gaat het een stuk beter, zo gek om ineens te zien. 


Helaas is de herfst vroeg begonnen en worden de dagen weer kouder, tijd dus voor nieuwe pantoffels. Deze zijn echt superfout, maar ik vond ze toch schattig en ik wist zeker dat Dévi ze geweldig zou vinden. En ik had gelijk, hij vindt ze super en rolschaatst er de hele kamer mee door :-D


Vrijdag was het weer tijd voor een nieuwe blog. Deze keer een nieuw vast maandelijks item: Spam je Blog!. En omdat dit de eerste keer is, mogen ook webshops lekker meespammen :) Dus pak je kans en Spam je Blog of Webshop!


Tja, ik doe nog steeds een poging om af te vallen, maar ik zit muurvast. Wel eet ik nog steeds veel fruit, zoals deze heerlijke nectarines. 


Nog even spelen in zijn pyjama voor het slapen.


Zaterdag gingen wij met z'n drietjes naar de stad om nieuwe kleding voor Dévi te kopen. Het weer is ineens zo omgeslagen en zijn shirtjes en broeken van voor de zomer zijn te klein, hij is van 104 naar 110 gegaan. Deze kleertjes komen allemaal bij de Zara vandaan.


Mijn voornemen is om weer iets gezonder te gaan eten en weer meer op tarwe etc. te gaan letten. Daarom begon ik de dag zondag gezond met een appeltaart ontbijtje. Ik zal het recept binnenkort eens op mijn blog plaatsen :)


Dévi wordt echt ouder en wil steeds meer 'zelf doen'. Dus vanmiddag deed hij een poging om zelf zijn broodjes te smeren, met een beetje hulp van mama natuurlijk ;)


Zondagmiddag zijn wij tussen de buien door lekker naar buiten gegaan. We zijn naar het honkbalveld bij ons in de buurt gewandeld om daar de wedstrijd van mijn vriend te kijken. Ik was Dévi zijn autootjes vergeten, die neem ik meestal mee zodat hij wat kan spelen, maar hij vermaakt zich prima met alle steentjes naast het veld.


Volg Kleine Wondertjes ook via Bloglovin'InstagramFacebookTwitter en Pinterest.

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft op school!
    Van oploskoffie ben ik geen fan. Ik wil graag échte koffie.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...