Een Bysonder cadeau *

Afgelopen maandag was mijn vriend jarig. En zoals ieder jaar had ik weer eens geen idee wat ik voor hem moest kopen. We zijn al bijna 15 jaar samen en hebben in principe alles wat ons hartje begeert. Toch is het me gelukt om een leuk en origineel cadeautje voor hem te vinden. Met dank aan Sonja van Bysonder, een bijzondere webshop waar ze prachtige sieraden en mooie woonaccessoires verkopen.


Van Sonja kreeg ik namelijk een mailtje met de vraag of ik een review zou willen schrijven over een fotosieraad of -accessoire naar keuze. Na even rondgekeken te hebben in de webshop, zag ik dat er ook een aantal leuke items voor mannen verkrijgbaar zijn bij Bysonder en kwam ik op het idee om iets uit te zoeken voor mijn vriend i.p.v. voor mijzelf. 

Uiteindelijk heb ik gekozen voor een mooie stoere leren sleutelhanger waar je één of twee grote (foto)schuivers aan kunt bevestigen. De sleutelhanger is verkrijgbaar in vier kleuren, zwart, bruin, cognac bruine en jeans blauw. In combinatie met één of meerdere fotoschuivers heb je echt een superleuk, origineel en persoonlijk cadeau. De sleutelhanger kan overigens ook als tashanger gebruikt worden. En met een eerste babyfoto of een foto van het geboortekaartje is het een erg leuk kraamcadeau.


Ik vond zwart het beste bij mijn vriend passen en heb de sleutelhanger gecombineerd met een fotoschuiver en een schuiver met 'I love papa'. Uiteraard vond hij het erg leuk om dit cadeau te krijgen. Toevallig was zijn sleutelhanger een paar dagen voor zijn verjaardag geknapt, dus hij had ook echt een nieuwe nodig. 


Naast de leren sleutelhanger voor mijn vriend kreeg ik nog een extra cadeautje voor mijzelf, namelijk een sleutelhanger met het logo van mijn blog, echt superlief!


Naast mooie, persoonlijke fotosieraden en -accessoires heeft Bysonder nog veel meer bijzondere producten in haar assortiment. Zo vind je er vele prachtige sieraden, zoals armbanden, kettingen en oorbellen, maar ook een aantal hele leuke woonaccessoires. Zeker een bezoekje waard dus, deze bijzondere webshop

* Deze review bevat één of meerdere door mij ontvangen producten.



Volg Kleine Wondertjes ook via Bloglovin'InstagramFacebookTwitter en Pinterest.

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...