Mijn week op Instagram #11

Een dagje later dan normaal, maar hierbij dan alsnog mijn Instagram Diary :) Ik heb vrij veel foto's gemaakt, dus het is een lekker lang overzichtje. Verder ben ik (eindelijk) op de goede weg wat betreft gezond eten en sporten, dus dit komt ook steeds vaker voorbij :)


bananenpannenkoeken

Maandag maakte ik deze heerlijke bananenpannenkoekjes, zo lekker en gezond! Verder heb ik onlangs de thee van Yogi Tea ontdekt. Ik drink nu regelmatig een kopje Detox thee om afvalstoffen sneller uit mijn lichaam te laten verdwijnen. Geen idee of het werkt, maar het voelt goed en smaakt heerlijk :)

lunch

Tussen de middag at ik gezellig samen met Dévi een broodje.

gezond-ontbijt

Dinsdag startte ik de dag met dit lekkere, gezonde ontbijtje: yoghurt met speltmuesli, gemengde noten en gojibessen #mjam

yogi-tea-bedtime

's Avonds probeerde ik een nieuw smaakje Yogi Tea: Bedtime met rooibos en vanille. Ook echt een aanrader! Ik word overigens niet gesponsord hoor, ik vind het gewoon echt fijne thee :)

spam-je-blog

Woensdag plaatste ik de maandelijkse 'Spam je Blog' online. Nog niet gespamd? Het mag nog steeds :)


Het was een regenachtige middag, dus Dévi kon niet buiten spelen met zijn vriendjes. Ik kan hem niet blijer maken dan door even met hem op de Wii te spelen, dus dat hebben we deze middag even samen gedaan.


Het leukste aan spelen met de Wii is natuurlijk winnen van mama en dat doet Dévi dan ook volop. Ik ben echt superslecht in Mario Kart, dus eindig ik telkens als laatste :(

nagellak

Donderdag vond ik het wel tijd voor een leuk kleurtje op mijn nagels, dus dat heb ik ook gedaan :) ik koos voor herfstig bruin. 

nachtcreme

Grrrr, toen ik 's avonds nog even snel mijn gezicht in wou smeren met nachtcrème ontplofte de tube :( hier werd ik niet blij van om 22:30 uur, maar ik kon niets anders doen dan dit opruimen en schoonmaken....

appeltaartonbijt

Vrijdag begon ik de de dag weer eens met een appeltaart ontbijtje. Het recept hiervan plaatste ik onlangs op mijn blog. 

fitness

Het gezonde eten gaat goed! Dus nu ook het sporten weer opgepakt :)

action

Vrijdagmiddag zijn we met z'n drietjes naar de Action geweest, altijd leuk om daar even rond te neuzen :) Ik kocht zelfs al enkele kerstspulletjes (te erg, ik weet het). Verder kocht ik een nieuwe agenda en een hoesje voor mijn telefoon.


Hihi, Dévi had zijn knuffels aangekleed met zijn oude babykleertjes (met een beetje hulp van mij natuurlijk), zo schattig.

kwark-bessen-kiwi-banaan

Zaterdag heb ik ook weer gesport, daarna heb ik nog even wat vitamientjes naar binnen gewerkt: een kommetje kwark met blauwe bessen, kiwi, banaan en honing. 


Zondag hadden wij overdag een verjaardagsfeestje. Het zoontje van mijn vriendin werd vier jaar. Aangezien hij nog weinig met deze toet toet garage speelt en Dévi dit nog helemaal geweldig vindt, mag hij deze even lenen. Dévi is er helemaal happy mee en speelt nu iedere vrije minuut met deze set. 


Volg Kleine Wondertjes ook via Bloglovin'InstagramFacebookTwitter en Pinterest.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben onder de indruk van dat gewicht! Doe jij aan gewicht heffen? Knap zeg. En hoe vaak kun je ze optillen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik train inderdaad met gewichten, maar niet heel zwaar hoor :) Ik doe met name oefeningen voor mijn armen en mijn rug, ik doe een oefening zo'n 10 - 15 keer en dat herhaal ik dan een keer of vijf :)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...