Mijn week op Instagram #7


Maandag! En dus weer tijd voor een nieuwe Instagram Diary. Het is deze keer wel een wat kort overzichtje met weinig foto's. De afgelopen week had Dévi het ineens niet meer zo naar zijn zin op school en heb ik hem een aantal keren huilend bij de juf moeten 'achterlaten'. Hierdoor was hij thuis enigzins onhandelbaar en helemaal van slag. Het was dus een pittig weekje waarbij mijn aandacht vooral uitging naar Dévi en minder naar Instagram of andere Social Media. Gelukkig ging het vanochtend wel goed en lijkt hij school weer iets leuker te vinden, hopelijk blijft dit vanaf nu zo :)



In mijn eeuwige poging om een paar kilo af te vallen probeer ik steeds gezonder te eten. Zo heb ik maandag een poging gedaan om een Quinoa salade te maken, zwaar mislukt hahaha de foto ziet er niet uit, maar het was wel gezond ;-D


Dévi kreeg maandag dit leuke gratis boekje mee van school. Toevallig gaat het over een poes, dus Dévi vindt het boekje helemaal geweldig! We hebben het inmiddels al meerdere keren samen gelezen.


's Avonds nam ik nog een gezonde snack; gemengde noten, amandelen en gojibessen met daarbij een kopje detoxthee. 


Dinsdag deed ik nieuwe poging om een Quinoa salade te maken. Deze keer vanuit een echt recept met een paar kleine eigen aanpassingen. Het zag er een stuk beter uit dan de salade van gisteren en het was superlekker!


Woensdag ontving ik dit superleuke pakketje. Ik had op Twitter meegedaan met een winactie van Puur Mieke en deze supergave RVS lunchtrommel van LunchBots gewonnen. Als extraatje kreeg ik er nog allemaal leuke en lekkere mini's bij om te proberen. Ik heb inmiddels de chocola, de bananenchips en de thee geprobeerd en deze waren echt heerlijk :)


Vrijdag kwam er weer een nieuwe blog online. Deze keer een gastblog over de PUUR Zwanger & Baby "blije doos". Als je zwanger bent moet je deze blog zeker even lezen!


In de loop van de week werd Dévi iets rustiger en ging hij weer iets makkelijker naar school. Dévi verteld verder heel weinig over wat hij allemaal doet op school. Als ik ernaar vraag krijg ik standaard hetzelfde antwoord: 'weet ik niet meer'. Maar zo af en toe laat hij uit zichzelf wel iets los. Zo heeft hij geleerd hoe hij zichzelf moet tekenen en natuurlijk moest hij wel even aan mama laten zien hoe goed hij dit nu kan, zo cute!


In het kader van gezond eten hierbij weer een gezond ontbijtje: havermout met amandelmelk en banaan, erg lekker!


Zaterdag had ik zin om iets uitgebreider te koken, dus besloot ik om Antilliaans te koken. Wij aten die avond heerlijk stoofvlees met rijst en gebakken banaan. Ik ben alleen vergeten een foto te maken van het eindresultaat....


Volg Kleine Wondertjes ook via Bloglovin'InstagramFacebookTwitter en Pinterest.

2 opmerkingen:

  1. Dat boekje van Borre herken ik! Dat kregen mijn kinderen ook op de basisschool. Het zijn leuke boekjes. Lekker laagdrempelig.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...