Mijn week op Instagram #8


Iets later dan normaal, maar hierbij dan toch mijn Instagram Diary van de afgelopen week. Het was een vrij rustige week. Dévi heeft het gelukkig weer naar zijn zin op school en langzaam beginnen we een beetje aan het ritme van de schoolweek te wennen. 


Deze foto is eigenlijk op zondag gemaakt, maar deze heb ik maandag pas op Instagram geplaatst. We hadden een gezellig verjaardagsfeestje bij vrienden en aangezien Dévi dol is op poezen, moest hij deze natuurlijk even aaien en knuffelen.


Woensdag hebben Dévi en ik na schooltijd lekkere broodjes en salade gekocht en heerlijk samen geluncht. 


Aangezien het nog ontzettend mooi weer was, zijn we die middag op de fiets gestapt en samen met oma naar de Heemtuin gefietst. Een mooi natuurgebied waar je lekker kunt wandelen en waar kinderen leuk in de natuur kunnen spelen. Hier is Dévi muziek aan het maken voor ons :)


Donderdag heb ik voor het eerst gezonde pannenkoekjes gemaakt van banaan en ei. Ik heb twee rijpe bananen en vier eieren gebruikt en had zo genoeg bananenpannenkoekjes voor ons samen. Heerlijk en supergezond!


Donderdagavond hebben we iets minder gezond gegeten :) Het was nog steeds mooi weer, dus besloten we lekker te gaan bbq-en. Waarschijnlijk de laatste keer dit jaar, want ik verwacht geen zomers weer meer. 


Bij een bbq hoort natuurlijk ook een lekker toetje. Hier smult Dévi heerlijk van een mini-magnum. 


Vrijdag is Dévi nog lekker de hele dag vrij. Hij had deze week een kleurplaat meegekregen van school, deze heeft hij die middag mooi gekleurd.  


Zaterdagavond hebben we lekker makkelijk gegeten, tomatensoep en crackers met smeerkaas, komkommer en tomaat. Eén van Dévi zijn lievelingsgerechten, hij is hier dol op.


Na het eten hebben we nog een spelletje gespeeld voor het slapengaan. Dit is een spel met vormen en kleuren, leuk en leerzaam dus :)


Volg Kleine Wondertjes ook via Bloglovin'InstagramFacebookTwitter en Pinterest.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind die gekleurde dingen mooi, waarmee je muziek kunt maken. De Heemtuin lijkt me leuk om eens te bezoeken. Ik had er nog nooit van gehoord nota bene.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Erg leuk inderdaad, ik kwam er zelf al als kind en Dévi vindt het ook prachtig. Zeker een bezoekje waard :)

      Verwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...