Instagram Diary week 44 + 45


Hierbij weer een nieuwe Instagram Diary, ook deze keer weer een combi van twee weken, week 45 & 46. Veel leesplezier!



Maandag, dus een nieuwe schoolweek, maar eerst ontbijten met Dora :)


Dinsdagochtend grapte ik over mijn spannende leven ;-D strijken terwijl Dévi op school is :)


Dinsdagmiddag was ik hulpmoeder en ging ik mee naar het theater met Dévi en nog heel veel andere kleuters. Zo leuk om ze zo allemaal samen te zien dansen :)


Woensdag had Dévi een extra vrije dag, aangezien ik dinsdagavond laat op bed lag hebben we eerst lekker geluierd op bed en daarna heerlijk in onze pyjama ontbeten.


Ik plaatste deze woensdag ook een nieuwe 'Spam je Blog'. Het mag nog steeds, dus ga je gang --> Spam je Blog


Donderdag heb ik onze muur weer opnieuw mooi wit geverfd. Dit i.v.m. een kleine restyling van onze woonkamer, hier volgt later nog een blog over :)


Voor de restyling heb ik een aantal producten gekocht bij IkSticker.com Het pakketje was zo leuk ingepakt, echt cadeautjes!


En dit zat erin :) een zwarte wordbanner, twee leuke zwart-wit kaartjes en zwart-witte maskingtape. 


Tja en dan krijg je dit...zoooo niks voor mij hahaha maar ik heb uiteindelijk een paar leuke wordbanners kunnen maken.


Zoals deze :)


Woensdagochtend had Dévi schoolontbijt, superleuk vond hij het, hij verheugde zich er zo op om samen met zijn vriendjes te mogen eten, zo cute :)


Aangezien ik beter geen tarwe kan eten, maar af en toe best een pannenkoekje lust, heb ik deze week de glutenvrije pannenkoekmix van de AH geprobeerd. Erg lekker en dus zeker voor herhaling vatbaar!

Volg Kleine Wondertjes ook via Bloglovin'InstagramFacebookTwitter en Pinterest.




3 opmerkingen:

  1. Wat is de muur van je kamer leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk ingepakte post van je bestelling! En, die wordbanner is zo gaaf. Ik heb er ook al verschillende banners van gemaakt. X, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed van de AH dat ze die pannenkoekenmix verkopen. Ik had die nog niet eerder gezien.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...